Het evenement is verplaatst, en nu?

Vanwege de maatregelen rondom de coronacrisis zijn wij genoodzaakt om Essential Festival te verplaatsen naar 10-09-2022. We vinden het heel jammer om deze beslissing te moeten nemen, we hebben de afgelopen weken alle mogelijkheden onderzocht om Essential Festival 2021 te realiseren; helaas blijkt dat geen reële optie meer te zijn. Voor ons is het belangrijk om ook nu met een positieve blik vooruit te blijven kijken en een passende oplossing te vinden voor iedereen. Wanneer je al een aanbetaling had gedaan (of reeds beschikt over een ticket), blijft deze geldig voor de editie op 10-09 2022!

Wanneer moet ik mijn restbetaling voltooien?

Zodra wij zekerheid hebben dat Essential Festival 2022 doorgaat, starten we met de restbetalingen.

Blijven mijn tickets geldig voor de nieuwe editie?

Wanneer je al een aanbetaling had gedaan (of reeds beschikt over een ticket), blijft deze geldig voor de editie op 10-09 2022!

Hoe kan een refund aanvragen?

Kun je echt niet naar de 2022 editie komen? Als geregistreerde ticketkoper is het ook mogelijk om een refund aan te vragen. Het aanvragen van een refund kan door hier te klikken. Tijdens het aanvragen van een refund moet je het bestelnummer invoeren, deze kun je vinden in de bevestigingsmail van je aankoop. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, verzoeken wij je contact op te nemen met CM Tickets via info@cmtickets.com. Het volledige bedrag exclusief servicekosten zal binnen 12 weken op de rekening worden gestort, waarmee het ticket is aangeschaft.

Indien je een ticket voor de 2020 editie heb gekocht blijft deze automatisch geldig voor Essential Festival 2022. Kun je echt niet op deze datum? De persoon die het ticket heeft gekocht kan een refund aanvragen. Het aanvragen van een refund kan door hier te klikken.

Let op: het is tot 26 oktober 2021 23:59 uur mogelijk om een refund aan te vragen.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

Tijdens het aanvragen van een refund moet je het bestelnummer invoeren, deze kun je vinden in de bevestigingsmail van je aankoop. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, verzoeken wij je contact op te nemen met CM Tickets via info@cmtickets.com.

Vragen over 2021 tickets?

Heb je vragen over het bestellen, betalen of personaliseren van tickets? Klik dan op deze link. Ben je je ticket(s) kwijt? Klik dan op deze link.

De Consumer Support Desk van onze ticketingpartner, CM, is beschikbaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur. In het weekend is dit tussen 10:00 - 16:00 uur.

Algemene Voorwaarden

De Algemene Voorwaarden zijn hier te downloaden.

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie