Info NL

Ik kan mijn in 2022 aangekochte ticket voor de 2022 editie niet meer vinden?

Kan je het ticket dat je in 2022 hebt aangekocht óf restbetaald voor de editie in 2022 niet meer vinden? Gebruik dan deze portal van Paylogic.

Hoe kan ik mijn in 2022 aangekochte tickets personaliseren?

Om je ticket(s) te personaliseren, ontvang je een bevestigingsmail na het afronden van een bestelling met betaling. Deze e-mail bevat een link en vraagt ​​je om persoonlijke informatie in te vullen (zoals de volledige naam, het e-mailadres en de geboortedatum van elke bezoeker). Volg de stappen in de mail of check deze pagina van Paylogic voor meer informatie.

Ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie, moet ik nog actie ondernemen?

Heb jij een ticket aanbetaald voor de 2021 editie? Dan heb je op 11 april 2022 tussen 16:30 en 17:00 een e-mail ontvangen over het voldoen van de restbetaling! In deze e-mail kun je een unieke ticketlink en code vinden waarmee je jouw restbetaling kunt voltooien en je tickets kunt verzilveren! Tip: check ook je spam!

Let op: het is t/m 31 mei 2022 mogelijk om jouw aanbetalingstickets te verzilveren en jouw restbetaling te voltooien. Na 31 mei 2022 is het helaas niet meer mogelijk om jouw aanbetalingstickets te verzilveren.

Ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie, maar mijn restbetalingscode werkt niet?

Let op dat je bij het kopiëren van de code geen spatie mee kopieert. Tip: sluit je browser en probeer je code nogmaals na 30 minuten in te voeren.

Ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie en wil slechts een deel restbetalen?

Het is omwille van technische redenen helaas niet mogelijk om slechts een deel van je bestelling af te ronden. Je kunt ervoor kiezen de restbetaling voor de gehele order te voltooien óf je kunt een refund aanvragen voor de gehele order. Lees ook het kopje "Ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie maar ben verhinderd?"

Ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie maar ben verhinderd?

Wat jammer dat je bent verhinderd op 03 september 2022! In dit geval is het mogelijk om t/m 31 mei 2022 een refund aan te vragen.

Let op:

  • Het is tot 31 mei 2022 23:59 uur mogelijk om een refund aan te vragen;
  • Je hebt hiervoor de gegevens nodig van de bestelling van jouw tickets. De persoon die de bestelling had geplaatst is de hoofd ticketkoper;
  • Het is enkel mogelijk om voor de volledige order een refund aan te vragen, hiervoor heb je jouw ordernummer (ook wel order ID genoemd) nodig;
  • Het volledige bedrag exclusief servicekosten zal (na het succesvol invullen van het formulier) binnen 12 weken na 31 mei 2022 op je rekening worden gestort.

Klik hier om naar het formulier te gaan en een refund aan te vragen.

Ik kan mijn in 2021 aanbetaalde ticket voor de 2021 editie niet meer vinden?

In 2021 heb je enkel een aanbetaling gedaan en dus nog geen volledig ticket gekocht. Lees ook het kopje "ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie, moet ik nog actie ondernemen?"

Ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie, maar de sessie bij mijn restbetaling is verlopen?

Sluit je browser en probeer je code nogmaals na 30 minuten in te voeren. Tip: let op dat je bij het kopiëren van de code geen spatie mee kopieert.

Ik heb in 2021 een refund aangevraagd voor de 2021 editie, maar heb deze niet ontvangen?

Mits je het refund-formulier had ingevuld dan is jouw refund vorig jaar door onze ticketing partner, CM, voltooid in de periode van 15 t/m 19 november. Bekijk dus goed jouw rekening om te controleren of de refund in die periode is binnengekomen. Je kunt ook kijken naar kenmerken in de beschrijven als "We Are Entertainment B.V." en/of "CM". Let op: deze refunds zijn excl. servicefee en excl. transactiekosten terug overgeboekt.

Blijft mijn in 2019 aangekochte ticket voor de 2020 editie geldig voor de 2022 editie?

Wanneer je al beschikt over een volledig ticket dat je meteen na de 2019 editie hebt aangekocht voor de (wegens de pandemie geannuleerde) editie in 2020 dan is dit ticket automatisch geldig voor de editie op 03-09-2022! Je hebt hiervoor dus géén nieuw ticket nodig, de barcode is gewoon geldig. Kan je dit ticket niet meer vinden? Gebruik dan deze portal van Eventix.

Ik kan mijn in 2019 aangekochte ticket voor de 2020 editie niet meer vinden?

Kan je het ticket dat je meteen na de 2019 editie hebt aangekocht voor de (wegens de pandemie geannuleerde) editie in 2020 niet meer vinden? Gebruik dan deze portal van Eventix.

Algemene Voorwaarden

De Algemene Voorwaarden zijn hier te downloaden.

Wat is de minimum leeftijd?

De minimum leeftijd is 16 jaar. Niet nep 16, niet 16 de dag ná het evenement maar écht 16.

Wanneer je niet voldoet aan deze minimumleeftijd dan mag je het evenement niet betreden (ook niet wanneer je toch al een kaartje hebt gekocht). Tijdens Essential Festival is een ZERO tolerance beleid van kracht. Lees hier meer over het beleid.

Let op: een geldig ID is vereist en kopieën/foto's van het ID en andere pasjes waar je leeftijd op staat worden niet geaccepteerd.

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie