Kan je het ticket dat je in 2022 hebt aangekocht óf restbetaald voor de editie in 2022 niet meer vinden? Gebruik dan deze portal van Paylogic.
Om je ticket(s) te personaliseren, ontvang je een bevestigingsmail na het afronden van een bestelling met betaling. Deze e-mail bevat een link en vraagt je om persoonlijke informatie in te vullen (zoals de volledige naam, het e-mailadres en de geboortedatum van elke bezoeker). Volg de stappen in de mail of check deze pagina van Paylogic voor meer informatie.
Heb jij een ticket aanbetaald voor de 2021 editie? Dan heb je op 11 april 2022 tussen 16:30 en 17:00 een e-mail ontvangen over het voldoen van de restbetaling! In deze e-mail kun je een unieke ticketlink en code vinden waarmee je jouw restbetaling kunt voltooien en je tickets kunt verzilveren! Tip: check ook je spam!
Let op: het is t/m 31 mei 2022 mogelijk om jouw aanbetalingstickets te verzilveren en jouw restbetaling te voltooien. Na 31 mei 2022 is het helaas niet meer mogelijk om jouw aanbetalingstickets te verzilveren.
Let op dat je bij het kopiëren van de code geen spatie mee kopieert. Tip: sluit je browser en probeer je code nogmaals na 30 minuten in te voeren.
Het is omwille van technische redenen helaas niet mogelijk om slechts een deel van je bestelling af te ronden. Je kunt ervoor kiezen de restbetaling voor de gehele order te voltooien óf je kunt een refund aanvragen voor de gehele order. Lees ook het kopje "Ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie maar ben verhinderd?"
Wat jammer dat je bent verhinderd op 03 september 2022! In dit geval is het mogelijk om t/m 31 mei 2022 een refund aan te vragen.
Let op:
Klik hier om naar het formulier te gaan en een refund aan te vragen.
In 2021 heb je enkel een aanbetaling gedaan en dus nog geen volledig ticket gekocht. Lees ook het kopje "ik heb in 2021 een aanbetaling gedaan voor de 2021 editie, moet ik nog actie ondernemen?"
Sluit je browser en probeer je code nogmaals na 30 minuten in te voeren. Tip: let op dat je bij het kopiëren van de code geen spatie mee kopieert.
Mits je het refund-formulier had ingevuld dan is jouw refund vorig jaar door onze ticketing partner, CM, voltooid in de periode van 15 t/m 19 november. Bekijk dus goed jouw rekening om te controleren of de refund in die periode is binnengekomen. Je kunt ook kijken naar kenmerken in de beschrijven als "We Are Entertainment B.V." en/of "CM". Let op: deze refunds zijn excl. servicefee en excl. transactiekosten terug overgeboekt.
Wanneer je al beschikt over een volledig ticket dat je meteen na de 2019 editie hebt aangekocht voor de (wegens de pandemie geannuleerde) editie in 2020 dan is dit ticket automatisch geldig voor de editie op 03-09-2022! Je hebt hiervoor dus géén nieuw ticket nodig, de barcode is gewoon geldig. Kan je dit ticket niet meer vinden? Gebruik dan deze portal van Eventix.
Kan je het ticket dat je meteen na de 2019 editie hebt aangekocht voor de (wegens de pandemie geannuleerde) editie in 2020 niet meer vinden? Gebruik dan deze portal van Eventix.
De Algemene Voorwaarden zijn hier te downloaden.
De minimum leeftijd is 16 jaar. Niet nep 16, niet 16 de dag ná het evenement maar écht 16.
Wanneer je niet voldoet aan deze minimumleeftijd dan mag je het evenement niet betreden (ook niet wanneer je toch al een kaartje hebt gekocht). Tijdens Essential Festival is een ZERO tolerance beleid van kracht. Lees hier meer over het beleid.
Let op: een geldig ID is vereist en kopieën/foto's van het ID en andere pasjes waar je leeftijd op staat worden niet geaccepteerd.